Artykuł sponsorowany

Historia marki Mitsubishi

Historia marki Mitsubishi

Marka Mitsubishi ma długą i ciekawą historię. Pierwszy samochód, który stworzyła powstał w roku 1917. A wszystko zaczęło się od przedsiębiorczego Yatoro Iwasaki – Japończyka, który postanowił założyć firmę transportową. Choć z początku zajmowała się ona szeroko pojętą żeglugą morską, z czasem profil działalności skoncentrowano na pojazdach mechanicznych.

Mitsubishi – firma o różnorodnym profilu działalności

Wydawać by się mogło, że marka Mitsubishi od zawsze związana była z motoryzacją. Nic bardziej mylnego! Przedsiębiorstwo prosperowało zaskakująco dobrze, choć zanim zaczęło projektować i produkować pojazdy, koncentrowało się na innych produktach. Firma zajmowała się samolotami, wspomnianą żeglugą, no i oczywiście handlem zagranicznym.

Dopiero z czasem zajęła się produkcją samochodów. Pierwszym autem był tak zwany model A – siedmioosobowy pojazd, który osiągał maksymalną prędkość 97 km/h. Co ciekawe, to cudo techniki stworzono dla najważniejszych osób w kraju. Warto jednak wspomnieć, że model A to pierwszy, japoński samochód wprowadzony do seryjnej produkcji.

Kolejne lata dla marki Mitsubishi stanowiły pasmo ciągłych sukcesów. Nie da się jednak nie zauważyć, że firma skupiała się raczej na produkcji ciężarówek i autobusów. Dopiero po wojnie przedsiębiorstwo zaprezentowało kolejny samochód osobowy. Ten przełom nastąpił w roku 1959. Zaraz po nim do produkcji zaczęły trafiać kolejne egzemplarze.

Wielkie wejście na rynek europejski

Kiedy marka Mitsubishi podbiła rynek europejski? Uważa się, że był to rok 1975 roku, gdy pierwszy model kolejnego samochodu Mitsubishi trafił do sprzedaży na terenie starego kontynentu. Dziś firma należy do grona najpopularniejszych producentów. Jej samochody produkowane są w siedmiu fabrykach, po czym trafiają do klientów w ponad 160 różnych krajach.

Co je wyróżnia? Między innymi nowoczesne, zaawansowane technologicznie rozwiązania. Samochody wyposażone są w elektryczne układy przeniesienia napędu czy ekologiczne silniki wysokoprężne. Niestety nowe modele samochodów marki Mitsubishi nie kosztują zbyt mało. Nic więc dziwnego, że tak wiele zainteresowanych nimi osób decyduje się na korzystniejsze, alternatywne rozwiązania. – Zdajemy sobie sprawę z różnych potrzeb czy oczekiwań naszych klientów. Salon Mitsubishi Outlet dysponuje różnymi modelami aut. Dzięki nam sprawisz sobie pojazd marzeń. Niezależnie od tego, czy zależy Ci na samochodzie do poruszania się w przestrzeni miejskiej, czy aucie stworzonym do dalekiego podróżowania. Atrakcyjne ceny, nowoczesne pojazdy z napędem hybrydowym oraz pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Właśnie to nas wyróżnia – mówi przedstawiciel Salonu Mitsubishi Outlet.

Wniosek? Jeśli nie stać Cię na nowe, salonowe auto – nic straconego!  Pamiętaj, że prężnie działające outlety znanych i cenionych marek motoryzacyjnych, mają w ofercie wiele ciekawych modeli samochodów.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.